Recenzije
- Detalji
Elvisa Bertona poznajem od 2001. godine kada sam otvarala jednu od njegovih prvih samostalnih izložbi. Bila je to ljubav na prvi pogled. Barem s moje strane. Preda mnom čovjek, autor, pun životne radosti i želje ostalima širiti svoju kreativnu strast, a iza njega, poput osobne iskaznice ili vizit-karte, ciklus radova iz kojih je šikljala nepatvorena radost stvaranja.
Opširnije: BIJELI ČEMPRESI: KORAK DO ULTIMATIVNE REDUKCIJE - GORDANA TRAJKOVIĆ
- Detalji
Elvis Berton mudro i ozbiljno shvaća svoju likovnu poziciju. Potvrdili su to uvaženi povjesničari umjetnosti koji su u proteklom desetljeću pisali o njegovim nastupima i mijenama, potvrđivali njegovu istaknutu nazočnost na istarskoj likovnoj sceni (D. Glavan, N. Šegota Lah, G. Ostojić Cvajner, V. Slavica Gabout, M. Lučić). Mijenja stilske i poetske kategorije, ali ostaje na poznatom tlu, uz temu koju je odabrao na početku: priroda, život u njoj i s njom, ugroženost koja proizlazi iz našeg nemarnog odnosa prema njoj.
- Detalji
Kako pobjeći kroz širinu uske crte?
Ili
Zašto samo skica prirode u nanosu slojeva slikarske boje?
Modernost našeg vremena počiva na virtualnom dijalogu prošlosti i sadašnjosti, dostupnosti i nedostupnosti, informativnog obilja i naivnosti, vještine i improvizacije, čežnje da se dostigne sigurnost i subverzivnog poigravanja sa svakom mogućom definicijom. Rezultati takvog spajanja napetih krajnosti ponajbolje se osjećaju u svakodnevnom životu, ali ih umjetnost formulira u oblik memorije, na način utiska koji će danas sutra biti baštinjen, ako nam do baštine uopće bude stalo.
Opširnije: KAKO POBJEĆI KROZ ŠIRINU USKE CRTE? - NATAŠA ŠEGOTA
- Detalji
Elvis Berton je slikar koji posjeduje naglašeni senzibilitet za ono što bismo u današnjem miješanju i spajanju medija, tehnika i izričaja mogli nazvati „slikocrtež": zanimljivi, nerazdruživi, simbiotički spoj slike i crteža. A taj njegov slikocrtež i u svom kromatskom i u linijskom – ali i u oblikovnom segmentu sadrži prikriveno bogatstvo asocijacija i senzacija, perceptivnih doživljaja j značenja, pri čijem otkrivanju i iščitavanju prividni minimum postaje maksimum. Manje postaje više.